type=11
Ajuntament de Vilassar de Dalt/S'habilita l'aparcament provisional gratuït a la zona de Can Reig

S'habilita l'aparcament provisional gratuït a la zona de Can Reig

Última revisió 13-04-2026 14:14
13/04/2026

A partir d'aquest dimarts 14 d'abril s'habilita l'estacionament públic alternatiu a la zona de Can Reig mentre durin les obres de remodelació de l'aparcament de Can Bruguera.

L'Ajuntament ha habilitat una nova zona d'aparcament dins la zona de Can Reig situada al Camí de Mataró per destinar-la provisionalment a estacionament públic mentre durin les obres de remodelació de l'aparcament de Can Bruguera. 

L'aparcament és gratuït i sense regulació horària, i l'entrada i sortida de l’estacionament es fa pel mateix Camí de Mataró.

Els treballs d'arranjament realitzats al solar han consistit en el desbrossament del terreny, la pavimentació amb grava, la instal·lació de tanques, la senyalització i l’enllumenat públic.

Durant els propers dies es procedirà al buidat de l'actual estacionament de Can Bruguera per tal de poder iniciar les obres del nou aparcament. El tancament de l'actual aparcament de Can Bruguera està previst per dimecres 15 d'abril a primera hora del matí.